Dołącz

1. Zapoznaj się z nami

Nasz klub jest otwarty na nowych gości, także rozgość się u nas. Poznaj naszych członków, zobacz jakie zasady obowiązują na naszych spotkaniach oraz przeprowadź networking ze wszystkimi uczestnikami spotkania. Każda poznana osoba to nowa historia albo i nowy przyjaciel, także bądź otwarty. Jako gość możesz pojawić się u nas na 3 spotkaniach, potem możesz zdecydować, czy zostajesz z nami na dłużej by rozwijać się jako mówca i lider.

Członkowie klubu
Wypełnij deklarację

2. Wypełnij deklarację

Jeśli uważasz, że członkostwo w naszym klubie to jest to, czego szukasz, to zgłoś się do Wiceprezesa ds. Członkostwa. Da Ci on deklarację zgłoszeniową (wypełnij stronę 1 i 2 swoim imieniem, nazwiskiem, adresem, kontaktem i podpisem, pamiętaj o RODO), którą należy mu później przynieść lub wysłać wypełnioną.

3. Opłać składkę członkowską

Opłata członkowska dzieli się na dwie części - opłatę aktywacyjną (inaczej "rekrutacyjną") dla nowych członków organizacji oraz opłatę członkowską na pół roku. Pierwsza wynosi 20$, a druga 60$ na pół roku. W zależności od miesiąca, w którym dołączasz do klubu, składka członkowska będzie niższa. Możesz również być beneficjentem zniżki, dlatego zapytaj Wiceprezesa ds. Członkostwa lub Skarbnika, ile będzie wynosić Twoja ostateczna płata. Opłaty przyjmuje nasz Skarbnik - Dariusz na konto - IBAN: 3629 1000 0600 0000 0003 6573 10 z tytułem przelewu - Toastmasters - [Twoje imię i nazwisko] - [nazwa miesiąca, w którym przystępujesz do klubu] 2024.

Opłać składkę członkowską
Rejestracja w Toastmasters International

4. Zarejestruj się w Toastmasters International

Znajdziesz tam materiały edukacyjne oraz inne ciekawe informacje. To będzie Twoje centrum dowodzenia w społeczności Toastmasters, który przedstawi Ci Wiceprezes ds. Edukacji - Angelika.

5. Wybierz Mentora

W Toastmasters ciągle się uczymy, a nowi członkowie mogą liczyć na pomoc bardziej doświadczonych członków - Mentorów. Zgłoś się do Wiceprezesa ds. Edukacji (Angelika) i zapytaj, kto mógłby zostać Twoim Mentorem.

Toastmasters International
Wybierz ścieżkę Pathways

6. Wybierz ścieżkę Pathways

W organizacji mamy 11 ścieżek do wyboru, każda skupia się na różnych wartościach, skontaktuj się z Wiceprezesem ds. Edukacji - Angeliką (numer tel: 692 575 441) by wybrać najodpowiedniejszą ścieżkę dla siebie.

PAMIĘTAJ

Widzimy się w każdy czwartek!

Nasze spotkanie odbywa się w godz. 18:30 - 20:30 w Centrum Aktywizacji Lokalnej "Willa z Pasją" na ul. Grunwaldzkiej 38.

Dołącz do nas!

Zapraszamy Cię na 3 darmowe spotkania, podczas których zobaczysz, czy Ci się u nas spodoba.

Daj o sobie znać w formularzu poniżej, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą i odpowiedzieć na nurtujące Cię pytania.


Znajdź nas

Sprawdź, gdzie możesz nas znaleźć.

Spotykamy się w

Willa z Pasją

Grunwaldzka 38, 87-100 Toruń

Scroll to Top